You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Pojď k nám pracovat

ODBORNÝ PORADCE Pánské obleky BANDI

Co říká BANDI VAMOS a.s. o pozici
Jste milovníci módy a chtěli byste se stát profesionály v tomto oboru? Nebo jen hledáte práci, která by Vás naplňovala a byla všechno jen ne stereotyp a nuda? A pokud jste ještě k tomu cílevědomí a chcete se v profesním životě stále posouvat dopředu, pak čtěte dále. Připravujeme novou luxusní prodejnu a hledáme šikovné kolegyně nebo kolegy na pozici Odborný poradce.

Jaká bude náplň Vaší práce:
Není prodavač, jako prodavač. V prodejnách Pánské obleky BANDI narazíte na skutečné odborné poradce. A co si pod tím vším představit? Odborný poradce je člověk, který je profesionálem ve svém oboru a umí klientovi udělat z nákupu zážitek. Jeho náplní práce a vlastně i radostí je poskytnout klientům příjemný servis třeba u kávy a pomoci jim s výběrem vhodného oblečení na jakoukoliv společenskou událost, např. svatby, plesy, maturity, či oblékat VIP osobnosti. Vzhledem k tomu, že nabízíme i široký sortiment volnočasové módy, má odborný poradce prostor popustit uzdu fantazii a klientům sestavit dokonalý outfit třeba do práce, na schůzku či pohovor. Každý den odborného poradce je jiný, takže stereotyp s námi určitě nezažijete.

Pozor: Pozice není vhodná pro každého. Pokud neradi komunikujete s lidmi a nedokážete naslouchat druhým, pak u nás štěstí nenajdete.

Co by měl mít ideální kandidát:

  • středoškolské vzdělání/odborné vyučení s maturitou
  • vstřícnou povahu, pečlivost a trpělivost
  • komunikativnost, profesionální a empatický přístup k zákazníkovi
  • bydliště v Praze a okolí výhodou
  • praxe na obdobné pozici výhodou, ne však podmínkou


Co můžete od společnosti BANDI VAMOS a.s. očekávat:

  • práci na hlavní pracovní poměr
  • pouze denní směny (11,5hodinové směny, krátký/dlouhý týden)
  • zaškolení zkušenými kolegy
  • dlouhodobou práci ve stabilní společnosti
  • domácí a přátelskou atmosféru
  • nadstandardní pracovní zázemí
  • motivující a transparentní systém odměn a benefitů


A co se vám bude určitě líbit:

  • odpočinete si až s 5 dny dovolené navíc
  • sick days až 3 dny
  • příspěvek na stravné
  • multisport karta
  • příspěvek na ošatné
  • jistě Vás potěší kvartální společenské akce všech zaměstnanců prodejny
  • za kvalitně odvedenou práci Vás rádi ohodnotíme prémiemi
  • můžete využít volné vstupy na různé sportovní či společenské události


Třešničkou na dortu pro Vás může být skutečnost, že budete pracovat v nadstandardně zařízeném prostředí a také možnost kariérního růstu na jakoukoliv pozici ve společnosti. Nemáte zkušenosti s obdobnou pozicí? Nevadí, naučíme Vás orientovat se v prostředí pánské společenské módy a do všeho Vás zasvětíme. Pokud Vás pozice zaujala a rádi byste se dozvěděli mnohem více, neváhejte nám zaslat svůj životopis.

Kontakt: personalista1@bandi.cz, tel: +420 771 233 440





Beauty Assistant - YVES ROCHER PRAHA OC ŠESTKA

Chceš se stát součástí společnosti, jejímž cílem je spojovat lidi s přírodou? Máš chuť objevovat nové příležitosti ve společnosti Groupe Rocher? Přidej se ke značce Yves Rocher!
Být zaměstnancem v Yves Rocher znamená být součástí nadšených a pozitivních lidí, kteří jsou zavázání chránit biodiverzitu a zároveň se, co možná nejlépe, starat o své zákazníky.
Svět se mění, transformuje a Yves Rocher jde v souladu s tímto vývojem. Společně s námi můžeš i Ty přispět k nové kapitole historie společnosti Yves Rocher!


BEAUTY ASSISTANT - KOSMETICKÁ PORADKYNĚ / PORADCE -
 VHODNÉ PRO ABSOLVENTY

Co nabízíme:

  • Pohyblivá bonusová složka až 6.000,- Kč
  • Slevy 70% na produkty Yves Rocher
  • Finanční příspěvek na stravné
  • Multisport karta
  • Narozeninové volno, Sick days
  • Občerstvení na prodejně
  • Životní pojištění hrazené zaměstnavatelem
  • Odměna 5000,- Kč za doporučení kandidáta na volnou pozici
  • Uniforma a příspěvek na obuv
  • Školení organizované našimi školitelkami osobně na centrále, online formou nebo přímo na prodejně
  • CSR aktivity spojené s přírodou a místními komunitami
  • Možnost kariérního růstu
  • Kultura francouzské rodinné společnosti s mezinárodní působností založená na důvěře, respektu, spolupráci a zodpovědnosti

Popis práce:

  • Příprava prodejny na otevření (příprava pokladny, úklid, doplňování produktů)
  • Prioritou je poradenství ohledně našich produktů a prodej, ale také práce s pokladnou (znalost výrobků a aktuálních nabídek, prodej v souladu s naší filozofií)
  • Zákazníkům nabízíme diagnostiku pleti a vlasů, případně líčení - ve všem vás rádi zaškolíme
  • Uzavření prodejny (uzávěrka pokladny, odvod hotovosti, úklid prodejny a příprava na další den)


Koho u nás přivítáme:
Spolehlivého člena / členku týmu, který/á má zájem o kosmetiku a práci s lidmi
Jste připraveni na pozitivní změnu? Nečekejte a přihlaste se!
Groupe Rocher vítá všechny talenty a pečlivě analyzuje každou žádost se stejnou pozorností bez ohledu na pohlaví, sexuální orientaci, věk, původ nebo postižení.
Jsme přesvědčeni, že díky rozmanitosti je naše skupina silnější!


Pozice je vhodná i pro absolventy. Práce na plný úvazek, pracovní smlouva, na dobu určitou.
Mzda : 25000 - 31000 Kč / měsíc
Benefity : Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení
Požadované vzdělání : Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky : Čeština (Výborná)

KONTAKT : Cz0069@yvesrocher.cz, tel : 607 250 536




LINDEX 

Móda i prodeje jsou pro vás zábava a rádi děláte vše pro to, aby se zákazníci cítili skvěle? Chcete být součástí společnosti, která podporuje a inspiruje ženy? Právě teď hledáme kolegy na pozici Asistent/ka prodeje do týmu naší úplně nové prodejny v OC Šestka v Praze s dětským oblečením!

Tato pozice je možná na brigádu, zkrácený úvazek (20 až 35 hodin týdně) či plný úvazek

Pro více informací o pozici a přihlášení se neváhejte podívat sem.

Nemůžeme se dočkat, až se o vás dozvíme více!






CAFÉ BROADWAY

Naše kavárna hledá obsluhu. Praxe vítána, ale víc než praxi si ceníme dobrou náladu a chuť stát se členem našeho týmu.

POŽADUJEME : 

  • zdvořilé a příjemné vystupování k zákazníkům i mezi sebou navzájem
  • zodpovědný přístup k práci
  • chuť komunikovat se zákazníky
  • spolehlivost

NABÍZÍME :

      zaškolení
      odpovídající finanční ohodnocení s bonusovou složkou
      a mnoho dalšího


Kontaktní údaje : Trnková Alice, tel: 728027993, a-trnkova@email.cz





Odborný prodejce Magniflex

Magniflex je světový leader v oblasti zdravého spánku již 60 let. Našim klientům pomáháme při výběru správné matrace, postele, polštáře tak, aby byl spánek co nejpohodlnější a tělo mohlo správně regenerovat. Nyní hledáme do svých řad nového kolegu, nebo kolegyni na pozici odborného prodejce showroomu v obchodním centru Šestka na Praze 6.

Co vás čeká:
- aktivní prodej zákazníkům na showroomu
- administrativa spojená s prodejem
- profesionální poradenství
- navazování nové spolupráce – oslovování hotelů, penzionů, lázeňských domů
- navazování spolupráce s novými partnery – lékaři, architekti, bytoví designéři, developeři
- péče o svěřené portfolio klientů

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- SŠ vzdělání
- Aj B1, ostatní jazyky výhodou
- prodejní, organizační a prezentační dovednosti
- znalost MS Office
- schopnosti jednat s náročnou privátní i firemní klientelou
- cílevědomost
- flexibilita
- reprezentativní vystupování
- řidičský průkaz

Co vám můžeme nabídnout:
- odpovídající finanční ohodnocení s bonusovou složkou
- služební notebook, mobilní telefon
- zázemí silné a stabilní společnosti
- moderní showroom v OC Šestka
- příjemný kolektiv

Benefity:
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Rozjezd zcela nového projektu
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Firemní akce
Sleva na firemní výrobky/služby

Kontaktní údaje
Martin Vaškovic
CFH Group, a.s.
Fajtlova 1090/1, Praha – Ruzyně
+420 739 492 220